تناقضات در عقاید تشیع

آیا اینها تناقض نیست؟

خطبه فدکیه

محققين تاريخ مي دانند چيزي به نام خطبه فدكيه وجود نداشته است (زيرا در كتاب بلاغات النساء شخصي كه دارد روايت را براي مولف مي گويد 120 سال قبل مرده بوده است!!!) حمله اي نيز به خانه فاطمه صورت نگرفته است و حسن و حسين را نيز ام البنين و… بزرگ كردند. علت فضيلت تراشي و غلو شما براي برخي شخصيتهاي تاريخي چيست؟ براستي آيا حضرت خديجه و سميه بانوهاي اول اسلام نبوده‌اند؟ يا دختري كه عليرغم محبت فراوان پيامبر نسبت به او و فرزندانش در سن 18 سالگي (يا 28 سالگي) وفات مي كند؟ و تاثيري آن چناني در وقايع صدر اسلام نداشته است. براستي بهترين كتاب در اين مورد كتاب فاطمه فاطمه است اثر دكتر شريعتي مي باشد من هر چه اين كتاب را خواندم عليرغم نثر قوي و مطالب آموزنده آن، چيزي در خصوص فضيلت و برتري حضرت فاطمه، دستگيرم نشد. شما اگر متوجه شديد براي من هم بيان نماييد. (البته به خداوندي خدا قسم اگر در زمان پيامبر زنده بودم حاضر بودم جان خودم و خانواده ام را در راه خدا و به پاي پيامبر و حتي دختر بزرگوار ايشان حضرت فاطمه فدا کنم ولي منظور من شرک و غلو و دروغگويي است که خود آن بزرگواران نيز راضي به آن نيستند).

Advertisements

9 دیدگاه»

  AMANI wrote @

البته ديوار حاشا بلند است اما مدارك خطبه فدكيه وماجراي حمله به بيت فاطمه و بقيه موارد در كتب اصلي شما نقل شده است اگر بخواهيد بنده تصوير اين روايات را كه از كتب اصلي شما گرفته شده را براي شما ار سال مي كنم – اما در مورد فضايل اهل بيت كه آن قدر مطلب روشن است كه مانند خورشيد روش و آشمار مي باشد حتي اگر ابري تير ه مثل عقايد شما جلوي بگيريد – بعد هم از بين اين همه كتب مستدل و مستند شيعه كه به كتب اصلي شما مثل صحاح و مسند هاي شما و تاريخ طبري و تاريخ ابن اثيرو … استدلال كرده اند مي رويد يك كتاب دلخواه خود را نتخاب ميكنيد و ميگوييد چرا اين نويسنده شيعه بر فضائل ائمه تاكيد نكرده در حالي كه در كتب ديگر همين فرد از مقامات ائمه مطالبي آمده است پيداست كه شما به دنبال حقيقت نيستيد وگرنه همان جنا ب مصطفي طباطبايي كه خيلي از تفسير ش صحبت ميكنيد چندين بار در بحثي كه با چند نفر جوان شيعه داشت مفتضح گرديد

  AMANI wrote @

البته ديوار حاشا بلند است اما مدارك خطبه فدكيه وماجراي حمله به بيت فاطمه و بقيه موارد در كتب اصلي شما نقل شده است اگر بخواهيد بنده تصوير اين روايات را كه از كتب اصلي شما گرفته شده را براي شما ار سال مي كنم – اما در مورد فضايل اهل بيت كه آن قدر مطلب روشن است كه مانند خورشيد روش و آشمار مي باشد حتي اگر ابري تير ه مثل عقايد شما جلوي بگيريد – بعد هم از بين اين همه كتب مستدل و مستند شيعه كه به كتب اصلي شما مثل صحاح و مسند هاي شما و تاريخ طبري و تاريخ ابن اثيرو … استدلال كرده اند مي رويد يك كتاب دلخواه خود را نتخاب ميكنيد و ميگوييد چرا اين نويسنده شيعه بر فضائل ائمه تاكيد نكرده در حالي كه در كتب ديگر همين فرد از مقامات ائمه مطالبي آمده است پيداست كه شما به دنبال حقيقت نيستيد وگرنه همان جنا ب مصطفي طباطبايي كه خيلي از تفسير ش صحبت ميكنيد چندين بار در بحثي كه با چند نفر جوان شيعه داشت مفتضح گرديد .

  علی wrote @

ما هر حدیث ضد قرآنی و ضد سنت متواتر و قطعی پیامبر(ص)و ضد عقل و تاریخ را براحتی رد می کنیم و کاری با کتب شیعه یا سنی نداریم، ما با مذاهب کاری نداریم و تنها پیرو دین اسلام (قرآن و سنت و عقل) هستیم و البته ماجرای واقعی خانه فاطمه را در کتاب بن بست نقل کرده ایم(بدون طرفداری از کسی) بروید و مطالعه کنید و در مورد فضائل نیز به بی انصافی شما در حق حضرت خدیجه و سمیه اشاره شده و این اتهام متوجه خود شماست و تازه فضائل اهل بیت ربطی به خلافت بلافصل علی و نص برای فرقه شما ندارند و همگی فضائلی شخصی بوده اند که البته برای خودشان بوده و چیزی از انها را نیز به شما نمی دهند. در مورد استاد طباطبایی شما لطف کنید و به یکی از این جوانان شیعه بگو بیاید و اگر می تواند ما را نیز مفتضح کند. حتی مراجع تقلید شما و علمای قم و نجف هم تا کنون نتوانسته اند پاسخ کتابهایی چون شیعه پاسخ نمی دهد و بن بست را بدهند آنوقت شما ادعاهایی می کنید که ما را به خنده می اندازد. والسلام.

  عبدالله wrote @

حتما بعدش هم بگید فدک وجود نداره.
پشت وندش هم بگید پیامبر به آن سرزمین حمله نکرده.
یه لیوان شربت هم بخور بعدش بگید پیامبری در کار نبود.
برو برو خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه.
اگر علم دین را 100 در نظر بگیریم توی نویسنده 1 هم اطلاعات نداری.
پس چگونه دست به این ریسک زدی.
ای جانم میخوای مذهبتو مفتضح کنی؟
حرف نمیزدی که بهتر بود.

  علی wrote @

برادر عزیز من اگر موضوع کفر و شرک در کار نبود می گفتم: لکم دینکم ولی دین! ولی برای اتمام حجت :
پیامبر به فدک حمله نکردند بلکه حاکم فدک یعنی شمعون یهودی نیمی از عواید و منافع فدک را تسلیم پیامبر کردند تا پیامبر به جای آن وظیفه حفظ و حراست و امنیت منطقه را عهده دار شوند! و خوب شاید حضرت فاطمه با حسن و حسین 4 و 5 ساله پس از پیامبر می خواسته اند این وظیفه مهم را عهده دار شوند! حکومت نیز مالکیت فدک را نمی گیرد بلکه منافع آن را خرج تجهیز سپاه برای دفع شورش رده می کند. 2 سال بعد عمر ؛ تولیت همین منافع را هم پس می دهد ولی بین عباس و علی بر سر آن دعوا می شود! حضرت علی و امام حسن نیز در زمان خلافتشان فدک را تصاحب نمی کنند؟ راستی اگر فدک به ارث به حضرت فاطمه می رسید با توجه به اینکه فرزندان به قول شما امام نبوده اند؟ می دانید به مرور بین نوه ها و فرزندان و نتیجه و نبیره ها چه دعوایی بر سرآن پیش می آمد . . . .
برادر عزیز اشتباه شما در اینجاست که فکر می کنی حکومت ابوبکر مثل حکومت آخوندها بوده و آنها و اقوامشان بیت المال را غارت می کرده اند و به غزه و عراق و لبنان می فرستاده اند و یا حرمسرا و زنان صیغه ای داشته اند یا با تقلب و دستکاری در انتخابات رای آورده اند و یا . . . .

  ali wrote @

شما قبول دارید فدک توسط پیامبر به حضرت زهرا بخشیده شده یا نه؟

  علی wrote @

خیر قبول نداریم، تنها تولیت فدک به ایشان سپرده شده بود که خلیفه نیز طبق مصالح روز(مجمع تشخیص مصلحت نظام) و طبق شرایط بحرانی آن موقع و شورش اهل رده و موارد دیگر آنرا صرف مستمندان و دیگر مصالح کرده و تازه در زمان عمر آنرا پس داده اند که البته بین عباس و علی بر سر آن اختلاف می افتد

  ناصر wrote @

با سلام
دوست عزیز پله پله با هم جلو میریم تا چیزی دستگیرمون بشه
1.نبوت حضرت محمد رو قبول داری؟
2.قبول داری که حضرت زهرا دخترش بوده؟
3.ماجرای اتش زدن در رو قبول داری؟ (اگر قبول نداری می تونی به ویکی پدیا بری و از منابع اهل سنت ته توی قضیه رو در بیاری)
4.قبول داری قرآنو؟
5.قبول داری در قرآن نوشته لا اکراه فی الدین(آیه 256 سوره بقره)؟{نمونش هم وقتی شاه ایران نامه ی پیامبر رو پاره کرد پیامبر به دلیل اسلام نیاوردنش به ایران حمله نکرد}
6.حالا از خودت بپرس به چه جرمی عمر و ابوبکر خانه ی دختر پیامبر رو آتش زدن؟ به دلیل بیعت نکردن علی؟ اگر هدف دینی بوده که من جوابتو دادم در حالی که علی اول مردی بود که اسلام آورد و السابقون السابقون اولئک المقربون

در پایان امیدوارم همه به سمت حق هدایت بشیم
اگر کاری داشتی ایمیلمو گذاشتم
در پناه حق

  علی wrote @

با سلام دوست عزیز ما بارها در کتب خود(مثل کتاب بن بست و سرخاب و سفیدآب) با دلایل گوناگون گفته ایم که آتش زدن درب را قبول نداریم و شما می بایست کتب مربوطه را بخوانید و تنها مورد تهدید بوده و شهادت فاطمه و سقط جنین و آتش زدنی نبوده است و همان تهدید نیز بدین خاطر بوده که معترضین و مخالفین(چون زبیر که اگر واقعه جمل نبود حتما او را نیز بت کرده بودید) پس از بیعت در خانه مذکور تجمع و شورش کرده بودند و خانه نیز در نزدیک محراب پیامبر(ص) بوده و شورش اهل رده و بقایای یهود و … نیز در راه بوده اند و البته تذکر به این افراد ثمربخش نمی شود تا صبر و تحمل عمر تمام می شود و به حضرت فاطمه می گوید که این افراد را پراکنده کن وگرنه خانه را آتش می زنم و فاطمه به آن افراد گوشزد می کند و آنها نیز می روند و قضیه تمام می شود، نه کسی زندان سیاسی می شود و نه کسی به زندان کهریزک و اوین می رود و نه کسی ترور و اعدام و مسموم می شود. والسلام


پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

  • اعتبارها

    Get a free blog at WordPress.com The Fjords04 Theme

  • %d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: